پتروشیمی تبریز، تندیس یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری را کسب کرد

شرکت پتروشیمی تبریز موفق شد تندیس یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری را از چشم‌انداز رهبران موفق و پیشرو دریافت کند و در جمع برترین شرکت‌های کشور در حوزه مشتری‌مداری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری سیمای پتروشیمی، این همایش با حضور مدیران ارشد بنگاه‌های اقتصادی، کارشناسان مدیریت و فعالان صنعت، در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد. هدف اصلی این رویداد، بررسی جدیدترین رویکردها و استانداردهای ارتقای تجربه مشتری و تجلیل از سازمان‌ها و رهبران موفق اقتصادی بود.

سخنرانان و شرکت‌کنندگان در این همایش بر نقش کلیدی مدیران در خلق تجربه مثبت و پایدار برای مشتری تأکید کردند. محوریت همایش، تبدیل رضایت مشتری به وفاداری بلندمدت از طریق نگرش راهبردی و مدیریت اثربخش بود؛ موضوعی که به‌عنوان عامل کلیدی تداوم موفقیت برندها در فضای رقابتی امروز شناخته شد.

در بخش‌های تخصصی و پنل‌های همایش، مدیران و کارشناسان کشور، راهکارهای ایجاد تجربه ماندگار برای مشتری و ارتقای استانداردهای مشتری‌مداری را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند. در پایان مراسم نیز از مدیران و سازمان‌های شایسته سال تقدیر شد.

انتخاب شرکت‌های برگزیده بر اساس ارزیابی دقیق و تلفیقی از سه مدل معتبر بین‌المللی EFQM، ISO 10002 و SERVQUAL انجام شد که معیارهای جامعی برای سنجش توانمندی سازمان‌ها در حوزه مشتری‌مداری ارائه می‌کند.

این همایش همچنین با برپایی نمایشگاهی از نوآوری‌ها و دستاوردهای شرکت‌ها همراه بود و در اختتامیه، تندیس و لوح سپاس به مجموعه‌ها و مدیران مشتری‌مدار اهدا شد. در این مراسم، دکتر حجار به نمایندگی از دکتر میراشرفی، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز، این تندیس ارزشمند را دریافت کرد.

کسب این نشان، تأییدی بر تعهد پتروشیمی تبریز به بهبود مستمر کیفیت، ارتقای تجربه مشتری و پایبندی به استانداردهای روز صنعت است.

https://simayepetroshimi.ir/168448کپی شد!
 
اخبار پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *