ایران پلاست؛ پلی برای توسعه بازار و شنیدن صدای مشتریان

مدیرعامل پتروشیمی اروند تأکید کرد: نمایشگاه ایران پلاست فرصتی ارزشمند برای توسعه بازار، معرفی محصولات جدید و تعمیق ارتباط مستقیم با مشتریان است.

به گزارش خبرگزاری سیمای پتروشیمی، محمدرضا کریمی نایب‌رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با اشاره به اهداف این شرکت در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست گفت: ایران پلاست بستری ارزشمند برای برگزاری نشست‌های تجاری و معرفی دستاوردهای نوین صنعت است که می‌تواند با برگزاری نشست‌های تخصصی و علمی، به سطح نمایشگاه‌های معتبر جهانی ارتقا یابد.

وی افزود: از اواخر سال گذشته برای حضور در این رویداد برنامه‌ریزی کرده‌ایم. یکی از مهم‌ترین اهداف ما، برگزاری نشست‌های بی‌واسطه با مشتریان است تا ضمن شنیدن مستقیم نظرات و خواسته‌های آنان، برای رفع نیازها و مشکلاتشان برنامه‌ریزی کنیم.

کریمی معرفی گریدهای جدید تولیدی شرکت را از محورهای مهم حضور پتروشیمی اروند در این دوره از نمایشگاه برشمرد و اظهار داشت: تلاش می‌کنیم مشتریان داخلی و خارجی به جای استفاده از گریدهای عمومی، به سمت بهره‌گیری از گریدهای اختصاصی حرکت کنند. مطمئن هستیم معرفی این محصولات به افزایش تنوع مشتریان منجر خواهد شد.

مدیرعامل پتروشیمی اروند با اشاره به بیش از هزار مشتری فعال این شرکت، تأکید کرد: به‌روزرسانی سامانه‌های ارتباط با مشتری و معرفی آن در نمایشگاه، از دیگر برنامه‌های ماست. ایران پلاست فرصتی است تا ارتباطی عمیق‌تر و پایدارتر با مشتریان برقرار کنیم.

کریمی انعقاد قراردادهای بلندمدت با صنایع پایین‌دستی را از دیگر اولویت‌های شرکت دانست و گفت: نشست‌های تخصصی با مشتریان و همچنین شرکت ملی صنایع پتروشیمی (NPC) در دستور کار ما قرار دارد تا بستر همکاری‌های پایدار و مطمئن در صنعت فراهم شود.

وی با اشاره به دستاوردهای گذشته حضور در ایران پلاست یادآور شد: این نمایشگاه همواره برای توسعه بازار داخلی و خارجی ما اثرگذار بوده است. بسیاری از مشتریان جدید از همین طریق جذب شده و برخی همکاری‌های پایدار ما با مشتریان خارجی نیز نتیجه ارتباطات شکل‌گرفته در این رویداد است.

کریمی بر لزوم توجه به بعد علمی نمایشگاه تأکید کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین کاستی‌های ایران پلاست، کمبود نشست‌های علمی و تخصصی است. در نمایشگاه‌های معتبر جهانی، معرفی فناوری‌های نوین و بررسی آخرین دستاوردهای صنعت بخشی جدانشدنی از برنامه‌هاست. ایران پلاست نیز برای ارتقا به سطح نمایشگاه‌های بین‌المللی باید به این مسیر ورود کند.

وی در پایان با قدردانی از تلاش‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای برگزاری نمایشگاه ایران پلاست خاطرنشان کرد: سازماندهی چنین رویدادی بدون اعتقاد و پشتکار مدیران این مجموعه امکان‌پذیر نبود. برگزاری ایران پلاست گامی ارزشمند در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی کشور است.

https://simayepetroshimi.ir/167620کپی شد!
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *